Як створити та сформувати свою стратегію маркетингу контенту

Як створити та сформувати свою стратегію маркетингу контенту

Контент-маркетинг – це техніка цифрового маркетингу, яка зосереджена на пропонуванні цінного контенту на різних точках клієнтів. Завдяки контент-маркетингу ви можете створювати бізнес-можливості, створювати імідж бренду та захоплювати зайняту аудиторію, готову до придбання.

Згідно з доповіддю Statista, 91 відсоток світових маркетологів використовують стратегії контент-маркетингу. Більшість із них мають визначений процес, щоб забезпечити найкращі результати. Це доводить зростаючий вплив вмісту на покупців та асоційовану аудиторію, і, отже, кожна організація повинна вважати це потужним інструментом.

Що таке стратегія контент-маркетингу?

Для непрофесійного маркетингу контент може здатися простим процесом, що передбачає створення та розповсюдження контенту. Однак це не так. Контент-маркетинг потребує стратегії, постійного картографування та оновлення для зв’язку з цільовою аудиторією.

Вам потрібно мати унікальну концепцію та пропозицію щодо продажу, щоб випереджати конкурентів. Нижче наведено значні компоненти, які служать основою для ефективної стратегії:

Позиціонування бренду

Позиціонування бренду або чітке бачення товару чи послуги – це перший крок до ефективної стратегії. Це допомагає вам забезпечити постійний і чудовий досвід клієнтів, що призводить до позитивного іміджу бренду.

Далі ви даєте чіткішу картину позиціонування вашого бренду:

  • Цільова аудиторія, як існуюча, так і перспективна
  • Досвід та результат, очікуваний замовником
  • Продукти та досвід, пропоновані конкурентами
  • Унікальна пропозиція вашої компанії
  • Питання, вирішені вашою пропозицією

Додавання вартості

Чому клієнти повинні покладатися на ваш вміст? Які переваги ви надаєте через свій вміст? Щоб вважати надійним брендом, слід визначити додавання вартості у своєму вмісті. Читачі, які слідкують за вашим вмістом, можуть врешті стати лояльними клієнтами, і це повністю залежатиме від якості, яку ви надаєте на різних платформах.

Дослідження є ключовим для розуміння того, чого хочуть ваші клієнти, та створення переконливого контенту, будь то як переліки, вічнозелені повідомлення чи новини. Крім того, постійний аналіз та оцінка пропозицій ваших конкурентів дають вам уявлення про те, як ви можете покращити своє.

Постійне картографування

Стратегія контент-маркетингу не є одноразовим завданням. Ви повинні продовжувати вдосконалювати та вдосконалювати свою пропозицію, щоб випереджати криву. Безперечно, план полягає у залученні нових клієнтів та послідовників. Але ця стратегія також повинна зосереджуватися на довгостроковому зростанні, а це означає, що вам доведеться відкривати нові горизонти та інвестувати в інструменти, спрямовані на досягнення цієї мети.

Стратегічне планування

Кожна мета може бути досягнута за допомогою ефективного плану. Вирішіть у ЗМІ, які ви будете використовувати, щоб звернутися до аудиторії та виміряти просвітницьку діяльність. Контент-маркетинг – це цикл, і недбалість на будь-якому етапі призведе до виходу з ладу всієї системи.

7 кроків для ефективної стратегії контенту

Потрібно мати довгострокове бачення при розробці контенту для маркетингових цілей. Ви повинні розширити вміст на різних платформах, щоб максимально охопити та читацьку аудиторію.

Ось сім кроків для розробки плану контенту:

1. Перегляньте свій існуючий вміст

Якщо у вас вже є вміст, який передається через різні платформи, вам слід розглянути його аудит. Маючи стільки доступних ресурсів в Інтернеті, ваш вміст повинен принаймні додати знання читача, щоб вразити аудиторію.

Якщо ваш наявний вміст не сприяв вашій торговій марці, вам потрібно проаналізувати та оновити, щоб отримати кращі результати. Пам’ятайте, що в цифровому маркетингу постійне вдосконалення є ключовим для успіху.

2. Форма вмісту для досягнення цілей маркетингу

Як тільки вам стане зрозуміло, для чого вам потрібна стратегія контент-маркетингу, слід зосередитись на реалістичних цілях. Майте чіткість щодо того, чи прагнете ви одночасно створювати імідж бренду, зростання бізнесу або обидва. Хоча короткострокові цілі є більш конкретними та оціненими, довгострокові цілі сприяють баченню бізнесу.

Ваші цілі можуть бути будь-якими з наступних:

  • Обмежені цілі можуть бути досягнуті за невелику тривалість і мають обмежений обсяг.
  • Цінучі цілі працюють на мікрорівнях та допомагають висвітлити невеликі кампанії.
  • Повторно визначені цілі переробляються за короткі проміжки часу відповідно до маркетингових потреб та ситуацій.
  • Спільні цілі полегшують вашу робочу силу та сприяють командній роботі.
  • Емоційні цілі зосереджуються на підвищенні довіри вашої команди.

Якщо ви будете дотримуватися та класифікувати свої цілі на основі згаданих категорій, ви досягнете кожної віхи та працюєте над досягненням великої картини: зростання бізнесу.

3. Визначте свою аудиторію

Виконуючи свою стратегію маркетингу контенту, завжди розумійте різницю між покупцями та аудиторією. Люди, які читають вміст, опублікований вами, будуть вашою аудиторією, але вони можуть не відразу придбати ваш продукт.

Якщо ви позитивно вплинете на аудиторію, вони можуть повернутися, щоб придбати ваш товар чи послугу в майбутньому. Отже, ви повинні зберігати свій вміст привабливим та цінним для кожного користувача.

Практична та інтерактивна зв’язок між вашим брендом та аудиторією призведе до потенційних покупців. Отже, ви повинні розробити свій вміст з урахуванням цього.

Ваш цільовий сегмент складається з чотирьох типів:

  • Аудиторія: люди, які цікавляться вашим змістом чи темою.
  • Підписники: Люди, які вважають ваш вміст цінним і люблять ваш бренд.
  • Покупці: Ці люди купують вашу пропозицію (продукт чи послугу).
  • Адвокати: вони рекомендують ваш бренд іншим.

4. Створити редакційний план

Якщо ви вивчите останні тенденції контент-маркетингу, ви зрозумієте, що наявність добре організованого редакційного плану є необхідним для успіху. Планування допоможе вам витратити свій бюджет на потрібні ресурси та інструменти. Ви повинні мати список пріоритетів, щоб сконцентруватися на критичних завданнях та отримати найкращі результати.

Насправді ви повинні знати, який вміст приверне увагу вашої аудиторії та збереже їх. Задайте свою дослідницьку групу з відповідних тем та пов’язаних із ними часто заданих питань (FAQ).

Після того, як ви отримаєте вміст і потік, ви повинні спланувати календар, щоб він звертався до людей правильно і в потрібний час.

5. Створіть корисний вміст

Ваш вміст є маркетинговим інструментом для вас, але він може бути важливою інформацією для вашої аудиторії. Ваш вміст повинен бути розроблений для всіх на вашому цільовому ринку, від тих, хто має основні знання та обізнаність, до тих, хто хоче покращити своє знайомство з цією темою. Зробіть вміст читабельним, захоплюючим, цінним та інформативним – для всіх ваших цільових читачів.

6. Виберіть канали розповсюдження вмісту

Важливою частиною стратегії контент-маркетингу є вибір ваших каналів розповсюдження. Ви можете вибрати платні засоби масової інформації, власні канали та зароблені ЗМІ. Використовуйте кілька каналів і переконайтеся, що вони вирівняні, щоб створити більший вплив.

Ви можете використовувати різні формати просування, такі як спонсорський, вірусний, лідерський, вміст, орієнтований на вплив, тощо.

7. Проаналізуйте вміст і перевірте ефективність

Регулярний аналіз вмісту є обов’язковим. Це допомагає вам знати, які звернення до вашої цільової аудиторії та який вміст потрібно оновити для кращого впливу.

Ось що вам потрібно зробити під час оцінки:

  • Вивчайте поведінку відвідувачів як сторінки за сеанс, ексклюзивні відвідувачі тощо.
  • Перевірте інструменти для заручин, як згадки, акції, лайки, огляди тощо.
  • Слідкуйте за зворотними зв’язками, органічним рухом тощо.
  • Проаналізуйте коефіцієнт конверсії за допомогою контент-маркетингу

Рух вперед

Як було сказано раніше, контент-маркетинг – це безперервний цикл. Після того, як ви проаналізували ефективність вмісту, вам доведеться врешті-решт повернутися до першого кроку: перегляд вмісту. Пам’ятайте, що цифровий простір розвивається постійно. Тож вам потрібно бути уважним до відповідних тенденцій та проактивно змінювати свою стратегію, щоб випереджати конкуренцію.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.